Ja liikenteen pysäyttäminen kellonajan muuttamisen takia on kuin jostain Ankkalinnasta. Ei ole todellista, että junien tarvitsee pysähtyä paikalleen koska kelloja siirretään.
Jos aikaa kopeloitaisiin, aika moni asia muuttuisi, jonka takia ollaan tyydytty vain kellojen kopeloimiseen.
Kun juna lähtee Kuopiosta 03:34 (kesäaika) ja saapuu Mikkeliin 04:27 (kesäaika), ja kun kelloja siirretään aamulla kello 4 tunti taaksepäin eli 04:00 -> 03:00, niin talviajan mukaan lähtöaika on 03:34 ja saapumisaika 03:27. Mikä tuossa on niin mystistä, että pitää junat sen takia seisauttaa, kun tiedossa on, että syy on kellonajan siirto?
En tiedä. Ehkä, kun asioista on päätetty EU:ssa, joku italialainen on sanonut meidän ministerille, että teidänhän täytyy sitten pysäyttää junat tunniksi väliasemille.
5 kommenttia:
Ja liikenteen pysäyttäminen kellonajan muuttamisen takia on kuin jostain Ankkalinnasta. Ei ole todellista, että junien tarvitsee pysähtyä paikalleen koska kelloja siirretään.
Jos aikaa kopeloitaisiin, aika moni asia muuttuisi, jonka takia ollaan tyydytty vain kellojen kopeloimiseen.
Ei ole todellista, että junien tarvitsee pysähtyä paikalleen koska kelloja siirretään.
On se.
Kun juna lähtee Kuopiosta 03:34 (kesäaika) ja saapuu Mikkeliin 04:27 (kesäaika), ja kun kelloja siirretään aamulla kello 4 tunti taaksepäin eli 04:00 -> 03:00, niin talviajan mukaan lähtöaika on 03:34 ja saapumisaika 03:27. Mikä tuossa on niin mystistä, että pitää junat sen takia seisauttaa, kun tiedossa on, että syy on kellonajan siirto?
En tiedä. Ehkä, kun asioista on päätetty EU:ssa, joku italialainen on sanonut meidän ministerille, että teidänhän täytyy sitten pysäyttää junat tunniksi väliasemille.
Koko kesäaika pitäisi lopettaa, poistaa, hävittää tms.
On aivan älytöntä nähdä kellon siirtämisen vaiva kahdesti vuodessa vain sen takia... niin, minkä takia?
En vakavissani usko, että D-vitamiini siihen on syynä.
Talviaikaan aurinko on suurin piirtein etelässä, kun kello on 12 päivällä. Eikö juuri niin pitäisi olla?
Lähetä kommentti