lauantai 28. maaliskuuta 2009

Ilmoitusluonteinen asia

Eroan Perussuomalaisista. Tämä blogi ei siis millään tavoin ole yhdistettävissä kyseiseen puolueeseen. En halua sen enempää kannatusta kuin vastustustakaan kanavoituvan tätä kautta. Asia ei minulle kuulu.

Päivitän puolueita koskevat poplaulut perussuomalaisten osalta ja totean olevani vain ja ainoastaan Kotkan paikallisjärjestön jäsen vaikka se sitten meinaisi sitä, että valtakunnallisessa kokouksessa ei olisi ääntä. En halua ääntä idioottien kokouksessa.

Pyytäisin myös puoluetta siirtämään jäsenmaksuni Kotkan yhdistyksen tilille, mutta tiedän, että ne tollot eivät osaa sitä tehdä. Heti seuraavasta tilistä, kun sisko saa sen Hallan sahalta, liityn siis Kotkan perussuomalaisiin ja eroan Perussuomalaisista. Äänioikeuteni Seinäjoen kokouksessa saa pitää kuka tahansa, joka uskoo kepudemarikokoomukseen.

4 kommenttia:

milla kirjoitti...

Väyrynen puhui yön yli nukkumisesta..

No, muilla puolueilla on hyvin pullat pussissa seuraavissa eduskuntavaaleissa. Persut saavat 5% ja halla-aholaiset 3%.

Jippii IKL on täällä taas:(

Vasarahammer kirjoitti...

Minä odotin, kunnes Suomi voitti Walesin Cardiffissa, joten minun analyysini tapahtuneesta ei tule olemaan yhtä vihainen ja myrkyllinen, kuin se olisi ilman tuota voittoa.

IDA kirjoitti...

Minä odotin, kunnes Suomi voitti Walesin Cardiffissa,

Mä tiesin, että Suomi voittaa. Pyydän veikkajlilta nöyrästi anteeksi sitä, että ennakoin Walesille yhden maalin ;)

Olen muualla analysoinut ne syyt miksi perusssuomalaiset eivät ottaneet Halla-ahoa ehdokkaakseen ja minusta ne pätevät. En itse halua olla sellaisessa porukassa mukana. Siitä tulee paha olo.

Kumitonttu kirjoitti...

Lampaita, lampaita...